Tvoríme tímy :)

Sem píšte ak máte nejaký nápad na startup a hľadáte do tímu nových členov (programátorov, markeťákov, obchodníkov, atď.)

(michal truban) #2

my teraz finisujeme so stolickou neseda.com (novy web zatial v bete je na: new.neseda.com)

• keby niekto vedel neskor pomoct s distribuciou a salesom, pripadne aj marketingom a chcel sa zapojit nech sa ozve. (hladame viac skusenejsich ludi)

• a akurat riesime aj dodavatelov jednotlivych casti tak taktiez ak ma niekto vydrtenu firmu ktora vie robit niektore casti, zaroven by to vedela balit a distribuuovat dajtie tiez vediet.

(stevo) #3

Ak ma niekto zaujímavý nápad a hľadá hlavne web backend programátora (ale do veľkej miery aj frontend), tak som k dispozícii. Prípadne ak sa niekto zaoberá vývojom pre Android/iOS tak sa môžme dať dokopy a skúsiť niečo vytvoriť. Nápady sú, ale jeden človek je na to málo.
Pracujem ako zamestnanec, ale chcem to zmeniť, preto hľadám spoluprácu vo forme rovnocenného partnerstva, nie zamestnanie.

(michal truban) #4

inac koderov brutalne vsetci hladaju :slight_smile: vacsinou do firiem, ale urcite rychlo najdes aj niekoho na firmu

(stevo) #5

Ja viem, ale väčšinou to nie je žiadna výhra. Dospel som do štádia, keď chcem aby aj moje názory a myšlienky mali váhu a ísť vlastnou cestou sa mi zdá najlepšie riešenie, aj keď určite nie najľahšie.

(Jakub) #6

Stevo, ak este ponuka plati, ozvi sa mi na jakub.voskar@gmail.com
Rozbiehame telemedicinsky startup, demo appky mobilne a webove uz mame, od januara nasadzujeme v prvych ambulanciach, ale stale je vela dorabaciek a schopni koderi, ako Miso pisal, vzdy chybaju :slight_smile:
Dik!

Caute, kodim mobilne appky pre Android a mam za sebou aj nejaky ten backend (Rest). Pracujem na par vlastnych appkach a hladam niekoho kto sa venuje iOS vyvoju. Pripadne mozme vymysliet a dat nieco spolocne do kopy.

(Peter Chalupa) #8